اخبار

 
 
پایان عملیات حفاری و تکمیل دومین حفره چاه شماره ۰۰۶ میدان نفتی سیاهمکان
 

پایان عملیات حفاری و تکمیل دومین حفره چاه شماره ۰۰۶ میدان نفتی سیاهمکان

دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 | Article Rating

عملیات حفاری دومین حفره چاه شماره ۰۰۶ میدان نفتی سیاهمکان که از فروردین ماه ۱۳۹۹ شروع شده بود، در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت پژواک انرژی، مدیر پروژه طرح توسعه میدان نفتی سیاهمکان در این شرکت گفت: با تلاش مستمر، سخت کوشانه و شبانه روزی کارکنان شرکت پژواک انرژی، عملیات حفاری تا عمق ۲۷۷۵/۵ متری انجام شد و جداری ۳/۸ ۱۳ اینچ در عمق ۲۷۷۴/۵ متری نصب و عملیات سیمانکاری آن با موفقیت به اتمام رسید. همچنین به زودی حفاری حفره سوم ۱/۴ ۱۲ اینچ آن آغاز می شود. 

وی با اشاره به استفاده از دکل ۹۳ فتح در این عملیات توضیح داد: در اجرای این پروژه در مجموع ۴ حلقه چاه در میدان سیاهمکان حفاری می شود و با اضافه شدن دکل حفاری دوم در آینده نزدیک، امید است با همکاری کارفرما و تلاش همکاران و شرکت های پیمانکار، همچنین برنامه ریزی مناسب، توسعه میدان سیاهمکان درکوتاه ترین زمان به اتمام برسد.

وی در ادامه به بهره گیری و استفاده از ظرفیت ها و توان شرکت های داخلی در اجرای پروژه سیاهمکان نام برد و افزود: در این پروژه سعی شده است از حداکثر ظرفیت های توان داخلی کشور در زمینه ساخت کالا، سرویس های حفاری، بخش سطح الارض و بخصوص دکل های شرکت ملی حفاری ایران استفاده شود و در جذب نیروهای بومی منطقه نیز همین سیاست اعمال شده است.

امید است با رسیدن به اهداف این پروژه، گامی در راستای اهداف کلان صنعت نفت برداشته شود.

تصاویر
  • پایان عملیات حفاری و تکمیل دومین حفره چاه شماره ۰۰۶ میدان نفتی سیاهمکان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری

شرکت خدمات مهندسی پژواک انرژی

آدرس : تهران - پونک - بزرگراه شهید آیت الله اشرفی اصفهانی- بلوار شهید نعمت اله فلاح زاده (همیلا)- پلاک 38- مجتمع اداری تجاری همیلا- طبقه 15 

تلفن: 91075555 (021)   فکس: 9 داخلی-91075555(021)  کد پستی: 1469644307 پست الکترونیک: Info@pe-co.ir

کلیه حقوق این تارنما متعلق به شرکت پژواک انرژی می باشد

دی ان ان