اخبار

 
 
جلسه آغاز به کار پروژه سپهر و جفیر
 

جلسه آغاز به کار پروژه سپهر و جفیر

یکشنبه، 29 تیر 1399 | Article Rating

شرکت خدمات مهندسی پژواک انرژی همسو با اهداف کلان کشور در سالی که از سوی مقام معظم رهبری، سال "جهش تولید" نامگذاری گردید، و در راستای سیاست های شرکت ملی نفت ایران، همچنین بهره گیری از توانمندی های شرکت ها، نیروهای کاملا بومی در اجرای پروژه ها و افزایش اشتغال در مناطق عملیاتی و محروم کشور (استان خوزستان، بوشهر و ...) شرکت خدمات مهندسی پژواک انرژی تمام توان خود را وقف تبلور این منش در اهداف خرد و کلان خود نموده است. از جمله اقدامات این شرکت در این راستا حضور به عنوان بازوی توانمند اجرایی در پروژه حفاری ۶ حلقه چاه در میدان سپهر و جفیر در کنار کارفرمای پروژه، (شرکت اکتشاف، توسعه و تولید پاسارگاد) با تکیه بر توان و تخصص نیروهای جوان و تیم مدیریتی این شرکت می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات مهندسی پژواک انرژی، جلسه آغاز به کار این پروژه (Kick off  Meeting) روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ با حضور نمایندگان محترم کارفرما در سالن کنفرانس شرکت اکتشاف، توسعه و تولید پاسارگاد، برگزار گردید. طی این جلسه ضمن بررسی انتظارات کارفرما، گام های عملیاتی شرکت خدمات مهندسی پژواک انرژی مطرح و در آخر برنامه زمانبندی و مسیر اجرایی پروژه نهایی گردید.

تصاویر
  • جلسه آغاز به کار پروژه سپهر و جفیر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری

شرکت خدمات مهندسی پژواک انرژی

آدرس : تهران - پونک - بزرگراه شهید آیت الله اشرفی اصفهانی- بلوار شهید نعمت اله فلاح زاده (همیلا)- پلاک 38- مجتمع اداری تجاری همیلا- طبقه 15 

تلفن: 91075555 (021)   فکس: 9 داخلی-91075555(021)  کد پستی: 1469644307 پست الکترونیک: Info@pe-co.ir

کلیه حقوق این تارنما متعلق به شرکت پژواک انرژی می باشد

دی ان ان