اخبار

 
 
برنامه ریزی عملیات ۴ دکل خشکی بصورت همزمان در راستای توسعه میادین سیاهمکان و سپهر و جفیر
 

برنامه ریزی عملیات ۴ دکل خشکی بصورت همزمان در راستای توسعه میادین سیاهمکان و سپهر و جفیر

دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 | Article Rating

شرکت خدمات مهندسی پژواک انرژی با برنامه ریزی عملیات ۴ دکل خشکی بصورت همزمان در راستای توسعه میادین سیاهمکان و سپهر و جفیر

شرکت خدمات مهندسی پژواک انرژی در کنار مشارکت در اجرای پروژه افزایش توان تولید چاه های پارس جنوبی، که از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و کماکان ادامه دارد، اجرای دو پروژه دیگر در راستای توسعه میدان های سیاهمکان و سپهر-جفیر را بصورت همزمان پیش می برد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پژواک انرژی، حفر ۴ حلقه چاه در میدان سیاهمکان و حفر ۶ حلقه چاه در میدان سپهر- جفیر در دستور کار این شرکت قرار دارد.

پس از اتمام حفاری حفره دوم چاه شماره ۶ موقعیت ۰۱۴ سیاهمکان و راندن جداری و سیمانکاری موفق آن و دریافت تاییدیه کارفرما، اکنون برنامه ریزی برای اعزام دکل حفاری دوم برای شروع حفاری در موقعیت ۰۱۲ انجام شده و دکل خشکی شماره ۴۰ فتح به موقعیت اعزام شده است.

در کنار آن، دکل ۹۴ فتح نیز برای شروع حفاری در میدان سپهر-جفیر به منطقه عملیاتی سپهر ۲ اعزام شده و در نظر است از هفته آینده، حفاری اولین چاه در این پروژه آغاز گردد.

دکل دوم برای حفاری چاه دوم در پروژه سپهر- جفیر نیز کاندید شده و بزودی به موقعیت مورد نظر اعزام خواهد شد.

شرکت پژواک انرژی با عملیات همزمان در خشکی و دریا، از شرکت های فعال و مجری پروژه های پکیج بخش بالادستی است که با تکیه بر توان جوانان ایرانی توانسته است تاکنون علیرغم شرایط سخت محیطی، پروژه های جاری خود را با حداکثر توان به پیش ببرد.

تصاویر
  • برنامه ریزی عملیات ۴ دکل خشکی بصورت همزمان در راستای توسعه میادین سیاهمکان و سپهر و جفیر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری

شرکت خدمات مهندسی پژواک انرژی

آدرس : تهران - پونک - بزرگراه شهید آیت الله اشرفی اصفهانی- بلوار شهید نعمت اله فلاح زاده (همیلا)- پلاک 38- مجتمع اداری تجاری همیلا- طبقه 15 

تلفن: 91075555 (021)   فکس: 9 داخلی-91075555(021)  کد پستی: 1469644307 پست الکترونیک: Info@pe-co.ir

کلیه حقوق این تارنما متعلق به شرکت پژواک انرژی می باشد

دی ان ان